Reclamatiebeleid

 

Kwaliteit en/of foutief geleverde producten

Betreft: probleem met de kwaliteit van de geleverde producten. Smaak, presentatie, handelen van personeel.

 

Klanten dienen bij het indienen van een klacht over de kwaliteit van onze cateringproducten foto’s bij te voegen als visueel bewijs. Als u klachten heeft over de smaak dient er direct na ontvangst contact met ons opgenomen te worden. Dit kan via het mailadres sales@happiedelivery.nl. De vastgestelde tijdsperiode is binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling. Indien er geen melding wordt gemaakt binnen deze termijn, behouden wij ons het recht voor om de klacht niet in behandeling te nemen en geen compensatie of restitutie te bieden.

Dit doen wij omdat wij controle willen uitvoeren op de geleverde producten. Het is van cruciaal belang dat deze taak onmiddellijk wordt uitgevoerd, aangezien de voedselmonsters anders niet meer geschikt zijn voor testdoeleinden.

In het geval van een geschil behouden wij ons het recht voor om kosteloos langs te komen en de producten op te halen voor kwaliteitscontrole. Bewaar daarom minimaal 80% van de producten waarover klachten zijn bevonden. Deze procedure is ontworpen om zowel onze klanten te beschermen als onze standaarden voor kwaliteit te handhaven.

 

Wat moet ik doen?

  • Bij het constateren van een kwaliteitsklacht, voeg foto’s toe als visueel bewijs bij het indienen van uw klacht. (Als de klacht uitsluitend is gebaseerd op smaak, dan is het toesturen van een foto niet benodigd).
  • Neem binnen 24 uur contact met ons op na ontvangst van uw bestelling als u klachten heeft over de kwaliteit.
  • Mail de klacht naar sales@happiedelivery.nl.
  • Gooi minimaal 80% van de producten waarover klachten zijn bevonden niet weg.
  • Wij maken samen met u een afspraak om de producten weer op te laten halen voor kwaliteitscontrole.
 
 

 

 

Missende producten

Betreft het missen van producten en materiaal.

 

Als u producten mist dan dient u direct na ontvangst van de bestelling eventuele ontbrekende producten te melden. Dit kan via sales@happiedelivery.nl. De vastgestelde tijdsperiode is binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling. Indien er geen melding wordt gemaakt binnen deze termijn, behouden wij ons het recht voor om de klacht niet in behandeling te nemen en geen compensatie of restitutie te bieden. Dit doen wij doordat het na 24 uur moeilijk te onderzoeken is wat er is eventueel mis is gegaan bij deze bestelling.

 

Wat moet ik doen?

  • Neem direct contact met ons op via sales@happiedelivery.nl als u ontbrekende producten constateert na ontvangst van uw bestelling.
  • Zorg ervoor dat u binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling melding maakt van eventuele ontbrekende producten.

 


 

Transportproblemen

Betreft levertijdstip en handelen van transportpersoneel.

 

Meld klachten met betrekking tot de levering binnen 24 uur. Indien er geen melding wordt gemaakt binnen deze termijn, behouden wij ons het recht voor om de klacht niet in behandeling te nemen en geen compensatie of restitutie te bieden. Dit moet gebeuren binnen dit termijn zodat wij nog voldoende informatie kunnen verzamelen bij onze interne transportafdeling of externe transport partners om uw klacht adequaat te behandelen.

 

Wat moet ik doen?

  • Zorg ervoor dat u binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling melding maakt van eventuele leveringsproblemen.
  • Klanten dienen direct bij ontvangst van de bestelling klachten over beschadigde producten te melden via sales@happiedelivery.nl.

Winkelmandje
//
Uw winkelmandje is leeg
0
//